Jag har som nämt i min blogg fallit ur HGD och faktiskt ökat i vikt trots att jag tränar mer osv… och nej det är inte muskler för jag styrketränar inte.

Nu förra måndagen vägde jag +1,7 sen starten och fick nog, inte för att jag faktiskt måste klara mitt alla mål med HGD men jag blir så besviken att jag låtit mig själv bli stor redan från början och ännu mer nu när vågen ökar när den ska minska.

Så förra måndagen startade jag med LCHF igen och har nu på en vecka minskat -2,5 kg (ja jag vet att en del är vatten men det är ändå bra).
Så det blir HGD -0,8 kg när det är 39 dagar kvar… så kanske att det går trots allt.

Tjejvättern är ett mål och den har jag tränat till och cyklar nu på ganska bra faktiskt… men jag MÅSTE köpa ett par cykelbyxor med gel i innan det är dags för de 10 milen. Det är knappt det går 3 mil utan skavsår nu.

4 Thoughts on “LCHF, vecka 1

  1. bara kämpa på, ät lite kolhydrater och mkt protein och så är det “bara” att gå och gå och gå eller cykla men cario tills man spyr.

    • Frida on 2012-05-21 at 15:25 said:

      Hehee, eller hur 🙂
      Fast jag kör efter detta upp-lägg ungefär:
      – 5% kolhydrater
      – 20% proteiner
      – 75% fett

  2. HEJA FRIDA!!! Det är inget litet mål du satt upp för dig själv. Tar du mina 50 kg sen??? Lycka till. Kramar i mängder.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Post Navigation